Firma Rehberi Kataloğu
Online Katalog | Ana Sayfam Yap | Favorilerime Ekle | Tavsiye Et | Şirketimi Ekle | Sıkça Sorulan Sorular | İletişim
ÜYE GİRİŞİ ÜYELİK
TUI MAGIC LIFE BELEK

GRANADA LUXURY BELEK, MART 2017'DE AÇILIYOR

| İstanbul | 06.10.2016 16:10:18 |
Granada Luxury Hotels, ikinci otelini gelecek yıl mart ayında Belek'te açacak. Alanya'da yakaladıkları başarıyı Belek'e de taşımayı amaçladıklarını söyleyen Satış ve Pazarlama Müdürü Öznur Beyat, "Antalya'nın fuar özellikleri de olan en büyük convention center'ını açacağız" dedi.

Granada Luxury Belek Satış ve Pazarlama Müdürü Öznur Beyat, TurizmdeBuSabah'a Belek'te gelecek yıl açacakları yeni otellerini anlattı.

Granada Luxury Resort & SPA olarak 2010 yılı mayıs ayından bu yana Alanya'da hizmet verdiklerini belirten Öznur Beyat, "Yönetim Kurulu Başkanımız Hacı Osman Üçdan, apart otelcilikle başladı ve daha sonra açtığı Granada Luxury Resort & SPA ile turizm sektöründe büyük bir isim yaptı. Granada Luxury Resort & SPA, Alanya'nın Alanya olmasına önemli katkı sağlayan bir tesis oldu. 2014 yılından itibaren de Granada Luxury Belek projesini hayata geçirmek için hazırlıklara başladık. Mimari projesi çizildikten sonra inşaat çalışmaları başladı ve bu yeni otelimizin açılışını Mart 2017'de yapmış olacağız" diye konuştu.

870 ODALI OLACAK

Granada Luxury Belek'in Antalya'da bulunmayan farklı bir mimari yapısı olduğunu belirten Öznur Beyat, "Yine beş yıldızlı, 870 odalı son derece lüks bir tesis olacak olan Granada Luxury Belek'te ortak havuzlu özel villalarımız ve 250 tane aile odamız mevcut. Tesisimiz toplamda 100 bin metrekarelik bir alan üzerine konumlandı. Özellikle meetings ve MICE gruplarında da çok iyi hizmet vereceğimizi düşünüyorum. Çünkü 5 bin metrekarelik Convention salonumuz, ayrıca ana binamızda bulunan 2 bin 277 metrelik bir convention centerımız daha var. Bunun dışında oldukça geniş olan arazimizde çok güzel şeyler yapacağız. Yapay nehirlerimiz, yapay plajımız ve şelalelerimizle burada ciddi bir yaşam merkezi oluşturacağız. Antalya'ya çok güzel bir tesis geliyor" dedi.

49 ÜLKEDEN MİSAFİR AĞIRLADIK

Granada Luxury Resort & SPA olarak Alanya'da artık 7.sezonlarını bitirmiş olacaklarını belirten Beyat, konuşmasını söyle sürdürdü: "Granada Luxury Resort & SPA Alanya'da çok başarılı bir tesis. Her yıl ödüller alıyoruz, repeat misafirlerimiz çok fazla. Evet, krizden herkes gibi biz de etkilendik ama az etkilenenler arasındayız. Hizmet kalitemizin çok iyi olmasının yanı sıra satış ağımız da çok geniş. Sadece Alman pazarına, sadece iç pazara ya da sadece Rusya pazarına bağımlı bir satış politikası izlemedik. Son beş yıldır çok pazara yayılmayı hedef haline getirdik. Granada Luxury Resort & SPA olarak bu yaz 49 farklı ülkeden misafirlerimizi ağırladık.

KRİZE RAĞMEN PERSONELDEN KISMADIK

Alanya'daki Granada tesisimiz Romanya ve Danimarka'da, Antalya'nın en iyi satan tesisleri arasındadır. Ben aynı başarıyı Granada Luxury Belek olarak burada da yakalayacağımızı düşünüyorum. Çünkü yönetim kurulu başkanımız Hacı Osman Üçdan Bey'in de en büyük hedefi kaliteli hizmet vermektir. Bizim için misafir memnuniyeti ve prestij her şeyden önce gelir. Krizli bir sezon geçirmemize rağmen hiçbir şekilde personelden ya da yiyecek-içecekten kısmadık. Böyle yaparsanız kısa vadeli düşünürsünüz. Turizmde kısa vadeli düşünerek bir yere varamazsınız. Misafir memnuniyetini ön planda tutarak uzun vadede başarıyı yalayabilirsiniz. Aynı başarıyı Granada Luxury Belek'te de yakalayacağız."

ANTALYA'NIN EN BÜYÜK CONVENTION CENTER'I GELİYOR!

Granada Luxury Belek'te 17 tane açık, 2 tane kapalı havuzları ve çok özellikli ve oldukça büyük bir SPA olacağı bilgisini veren Beyat, "Convention center olarak Antalya'nın en büyüğünü açıyoruz. Hatta fuar özellikleri de olacak diyebiliriz. Bütün bu özellikleriyle Antalya'da ses getirecek bir tesis geliyor. " dedi.

BİRKAÇ PAZARA BAĞIMLI ÇALIŞMIYORUZ

2017'de TUI'nin ana kataloğunda olduklarını aktaran Öznur Beyat, gelecek yıl yine çok çeşitli pazarlarda çalışmayı hedeflediklerini ifade etti. Beyat sözlerini şöyle tamamladı: "Rusya pazarının açılması ve charter seferlerinin başlaması ile 2017'nin çok daha güzel bir yıl olacağını umuyor ve bekliyoruz. Ancak dediğim gibi biz sadece bir ya da birkaç pazara bağımlı bir pazarlama stratejisi izlemiyoruz. Granada Luxury Resort & SPA olarak İsrail, Lübnan, Libya, Irak ve İran gibi Ortadoğu ülkelerinden de önemli oranda misafir ağırlıyoruz.

Granada Luxury Resort & SPA da çok özellikli bir tesis. 7 bin metrekarelik Antalya'nın en büyük iskelesine sahip olan bu tesisimizde geçtiğimiz günlerde İranlılara çok güzel bir düğün organizasyonu yaptık. Son olarak 2017 yaz sezonunun ülkemize ve tüm turizm camiasına hayırlı ve bol kazançlar getirmesini temenni ediyorum".